Znaleźć Omega-3/Omega-6 bilans

Dla Hayley Hughes, MS, RD, dietetyk klinicznyDla Hayley Hughes, MS, RD, dietetyk kliniczny

Providence medical center Alaski, Niedawno pisałam o korzyściach dla zdrowia kwasów tłuszczowych Omega-3. Prawie każdy zgadza się z tym, że te serca-chronić tłuszcze, zwłaszcza te, które wychodzą z ryby – mają zasadnicze znaczenie dla zdrowia, i że większość z nas musi jeść więcej z nich. Ale jak o innych kwasów tłuszczowych Omega-6?

Naukowcy armwrestling nad Omega-6 lat. Tak, oni są „konieczne”, co oznacza, że potrzebujemy w nich, nie możemy zrobić je sami i musimy je otrzymywać z pokarmem. Większość amerykanów otrzymują dużo Omega-6 w diecie. Problem w tym, stajemy się czy za dużo?Wielu ekspertów uważa, że jesteśmy.

Omega-6 pomaga utrzymać stan zapalny, który jest ważną częścią naturalną reakcję uzdrowienia ciała do obrażeń. Omega-3 pomaga utrzymać stan zapalny pod kontrolą, aby nie przesadzić i zaszkodzić. W dobrej równowadze, te dwa współpracowali, aby regulować stan zapalny. Ale współczesna amerykańska dieta wybiły nas z równowagi. Natomiast surowe diety naszych przodków zapewniały naturalną równowagę kwasów tłuszczowych Omega-3 i Omega-6, dziś komercyjnie przygotowane produkty są pobierane z olej kukurydziany i olej sojowy, dwie z najbogatszych źródeł kwasów Omega-6 w naszej diecie. W rezultacie, nasz Omega-6 więcej niż Omega-3, Jak 16 do 1. W ten związek, mogą one konkurować, a nie współpracować. Badania wiążą ten brak równowagi do wzrostu chorób serca, raka i wielu chorób związanych z zapaleniem.

Amerykański kierowy Skojarzenie mówiAmerykański kierowy Skojarzenie mówi

że jak Omega-3 i Omega-6 są zdrowe wielonienasycone kwasy tłuszczowe i równowagę pomiędzy tymi dwoma nie ma znaczenia. Stanowisko to opiera się na duży przegląd badań, do 2009 roku. TAK zaleca, aby uzyskać od 5 do 10 procent kalorii z tłuszczów Omega-6 – to kwota, którą większość z nas przejść przez nasze zwykłe diety, nie robiąc żadnych dodatkowych wysiłków.

Nowsze badania jednak kwestionują tę pozycję, twierdząc, że korzyści dla zdrowia, przypisywanych jak Omega-3 i Omega-6 w poprzednich badaniach, w rzeczywistości był głównie spowodowany wysokim poziomem Omega-3, i że wysocy poziomy Omega-6 może zwiększyć ryzyko zawału.

Dwa innych ciekawych badań z 2012 r. świadczą o tym, że ograniczenie Omega-6 może nam pomóc uzyskać więcej korzyści z naszego Omega-3. Jeden zakłada, że zachowanie Omega-6 i niskie zużycie może nam pomóc przekształcić niektóre roślinnych kwasów tłuszczowych Omega-3, które jemy w ЭПА, super-serce-zdrowa forma Omega-3 występuje głównie w rybach. Drugie badanie wykazało, że zużywają więcej Omega-6S może być jedną z przyczyn spadku stężenia EPA i DHA (inne kwasy Omega-3 superstar) w naszych tkankach.

Jak armwrestling nadal istnieją cztery wynos, co może przynieść korzyści dla zdrowia, niezależnie od tego, w którą stronę dyskusja skłania się w następujący sposób:

Biorąc wszystkie badania, handlu niektóre Omega-6 dodatkowe Omega-3 nie zaszkodziBiorąc wszystkie badania, handlu niektóre Omega-6 dodatkowe Omega-3 nie zaszkodzi

a może bardzo pomóc. Jednym ze sposobów jest wybrać się do gotowania i olejów z mniej Omega-6 i omega-3. Olej słonecznikowy, kukurydziany, sojowy i bawełny oleju o wysokiej zawartości Omega-6; wybrać olej lniany, rzepakowy i orzechowe oleju, a nie – są poniżej w Omega 6c i dostarczyć niektóre Omega-3, jak również. Oliwa z oliwek jest jeszcze jednym dobrym wyborem, choć stanowi tylko niewielką ilość kwasów Omega-3, najniższy w Omega-6 z wszystkich nienasyconych olejów.

Cofać komercyjną, paczkowanych produktów spożywczych, które wydają się być wysokie w kukurydzy i oleju sojowego. Całe, naturalnych produktów spożywczych i potraw domowej kuchni, jak zwykle, w każdym razie lepiej postawić zasilanie.

Kiedy jesz poza ograniczyć smażone produkty – często są one smażone w oleju o wysokiej zawartości tłuszczów Omega-6, nie mówiąc już o sercu, szkodliwe tłuszcze trans.

Rzecz pastwisko-podniósł mięso i jaja karmione ziarnem mięso zwierząt hodowanych wyłącznie na ziołach, a nie ziarna, zazwyczaj dają więcej Omega-3 i mniej Omega-6, plus mniej tłuszczów nasyconych i mniej tłuszczu w ogóle.Aby uzyskać więcej informacji

Dowiedz się, ile Omega-6 i omega-3 w pożywieniu w wyszukiwarkę bazy danych,Czytaj Zadać pytanie do eksperta: jakie produkty dostarczyć najlepsze Omega-3 zalety?Potrzebny jest ciężko chory człowiek? Znaleźć jeden obok ciebie.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *